A szórólap, a plakát és az óriásbannerek azok az eszközök, amelyeket tízből kilenc embernek elsőként jutnak eszébe, ha egy vállalkozás népszerűsítéséről van szó. Azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy ezek nem a leghasznosabb alternatívák, mivel gyakran teljesen figyelmen kívül maradnak.
Manapság sokkal inkább bevált praktika az olyan reklámajándék osztogatása, mint a digitális karóra. Ugyanis egy ilyen figyelmességgel, ha nem is túl nagy, de egy értéket adunk át, ráadásul biztosítani tudjuk, hogy a digitális karóra felületére nyomtatott logó, mottó vagy felirat, nap mint nap figyelmet kap.
Nem úgy, mint a szórólap, ami sokszor azzal a mozdulattal, amivel átvételre kerül, már megy is a táska mélyére, a kukába vagy a fiókba. Egy designos digitális karóra nemcsak egyszerű reklám, hanem hasznos és praktikus tárgy, amit sokan szívesen viselnek magukon. Amennyiben pedig arra is figyelünk, hogy különböző stílusú darabokat is ajándékozzunk, akkor nemcsak egy bizonyos ügyfélkört érhetünk el, hanem szinte mindenkit.