Bárhová is néz az ember egy üzletben, mindenhol reklámokkal és címkékkel találkozik. Mindegyik jobban fel akarja hívni magára a figyelmet, mint a másik.
A legtöbb boroscímke hasonlóan néz ki, így aki nem ismer behatóbban egy gyártót sem, az szinte nem is tudja, hogy mit vásárol meg. Eléggé elcsépelt motívum a borosüvegeken a szőlő, a szőlős vagy az éppen szüretelő vagy inni készülő emberek látványa. Ahhoz, hogy a vásárló felfigyeljen a termékre olyan boroscímke kell, amely kimagaslik a többi közül, profizmust és zamatosságot ígérve. Ennek összhangban kell lennie a palackkal is. A magyar ember például szinte azonnal felismeri a tokaji borokat, még akkor is, ha a boroscímke nem látszik, hiszen olyan egyedi a palackja és a tervezése.
Mindemellett azonban az emberekkel meg kell tudni ismertetni és szerettetni a terméket. Így a reklámozást egy brand megalkotásával kell megalapozni, amelybe beletartozik a jól megtervezett boroscímke is, de az is, hogy a vállalkozás logója könnyen megjegyezhető legyen és a forgalmazott termékek minőségiek legyenek.